2011年10月16日星期日

叫羔羊用聖經黎審核牧者既教導根本唔work - Jery


Source:  http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=15&mforum=liberalhk



我係港大既一位打算離開既牧者,我之所以係到回應,係因為我係 UBF 已有一段時間,卻發現教會有意無意地迴避好多問題,例如:最近港大牧者 fishing 時成日被同學拒絕同被保安趕,佢地話呢個係迫逼,卻無反省教會有咩問題,以致被人趕。 

其實,要離開UBF並唔容易,需要好大既勇氣,因為要承受教會睇我為無信心或背棄神既呼召既壓力,加上要考慮遷出帳棚、重新投入社會同認識新既社交圈子等現實問題。因此,我需要一D時間去預備,才能正式脫離UBF。不過,我都有以下既意見: 

UBF
牧者看法一:只要讓聖靈帶領自己來明白真神的心思意念。只要自己讀讀聖經(如和合本 新舊約全書)來衡量下,校對下他們所教導的是否合乎聖經神的教導。 

UBF既牧者許多時已有自己的看法和UBF的傳統形式,因此許多時他們尋找經文來支持自己的理據,硬灌給羔羊,有時更出現非常不合理和非理性的情況,例如:引用經文,然後指派你去同某人結婚,或指派你去做某一類工作。 

UBF
牧者看法二:聖經教我不用進修一D神學課程……神不會通過其他神學教授、牧師或羔羊教導我地D0野。……只跟從神,不跟從人 

UBF牧者反對牧者們讀神學課程,又叫羔羊自己讀聖經和祈禱去判斷牧者的教導係咪合乎聖經神既教導,其實羔羊根本無能力去判斷,一個無受過正統解經教導既羔羊,即使覺得牧者既教導唔妥,卻因缺乏神學知識而根本無能力反抗牧者,只能選擇順服,或是立即被定罪為不信不順從。然而偶然即使羔羊真的通過聖經得到啟示認為UBF的教導是錯的,而向牧者提出時,牧者許多時既反應都是定罪、唔理會、唔接受,甚至話佢唔得救、唔順從、未重生等等。例如:有一個牧者提出神帶領他離開UBF,轉到別的教會時,那時一個韓國宣教士話佢唔得救、要落地獄等說話,那位牧者覺得呢個根本不符合聖經的教導,怎會佢唔返呢間教會,到其他教會就會唔得救呢?於是立即離開UBF。但呢個宣教士仍然堅持自己係岩既,叫呢個牧者受左好大折磨同痛苦。 

UBF
牧者看法三:只要學庇 的基督徒們來跟據聖經話語來審核,校對所有神學教授、牧師或羔羊合符聖經教導是與不是……若有與聖經經文有不同的,馬上拍拍鞋底的塵,離開該組織。" 

+
 佢地口口聲聲話叫羔羊用聖經黎審核牧者既教導根本唔work,因為牧者既權威凌駕於聖經真理之上,許多時牧者已經有左自己既立場,然後再用經文去 fit 自己既唸法,再以聖經權威去硬灌俾羔羊,最大問題係呢個根本唔係正統解經既方法,聖經學者認為咁樣解經最少有兩個結果: 
1) 解釋與應用的不再是聖經,而是牧者自以為的聖經 
2) 牧者只叫羔羊去做牧者愛做的事,這是對神非常不敬虔的態度 


UBF
牧者看法四:神不會通過其他神學教授、牧師或羔羊教導我地D0野。 

+
 UBF 牧者極度藐視神學知識,他們在毫無神學知識基礎下,只能以靈意和私意解釋聖經,極之強調聖靈充滿,就能明白一切聖經真理,凡事都能,以致曲解聖經,卻自以為符合聖經教導和原則,所以無論你點解釋,牧者都係引用聖經自圓其說、詭辯、即係佢講晒。

沒有留言:

發佈留言