2011年10月16日星期日

kjgh 離開香港 UBF 的見證

Source: http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&start=0&mforum=liberalhk
 

我係前hku 學生,UBF呢間教會(主日在佐敦金滿樓)己係第三年,現正打算離開,佢地既對象係大學生和大專生(港大,理大,中大,城大),裏面牧者會同羊仔intensive 查經,一星期至少兩次 (現在回想那時應去讀好d書先),番一段時間就被要求寫生命見證,繼而而入住帳棚,再做校園傳道工作,也要求信徒做十一奉獻。

我識裏面做事奉既有好多係postgraduate 甚至係doctoral,佈導會或靈修營前一星期總會有連續幾日既禱告會,牧者要求我(我住九龍)連續出席聽別人見證,但我覺甚浪費時間(我沒有住hall,學業超忙,還要part time),我既感覺係雖然入面既人忠於聖經,但對年輕教友(大部分係學生)既教導好有問題,例如鼓勵他們走堂或向公司請假(佢地會叫做拾己背十字架)出席聚會,因為要將神擺在首位,但我唔肯定咁樣希牲法隨令人身心疲累外仲可以真正學到d。在我而言,每個人的生命都有無限可能性,要關心社區我寧可實實在在去做義工(target 係獨居長者,弱勢社群,長期病患 etc),重點係你自己都sure真係幫社會解決一d問題,而不是一大班人花大量金錢時間茖一班已獲社會投放大量資源培育的大學生上 ,稍一不好還會誤人青春前程,(香港對每名大學生的津貼資助數以十萬計) ,這是很明顯的資源錯配的問題

我要向我的牧者說再見, 我打算帶埋我一位朋友離開此教會


沒有留言:

發佈留言