2011年10月21日星期五

中大宣教士不清早禱告,要當眾脫下褲子

中大宣教士不清早禱告,要當眾脫下褲子
(CUHK missionary who could not attend morning prayer meeting was told to take off his pants publicly)


source: http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=30&mforum=liberalhk

Amy



註冊時間: 2011-09-01
文章: 7
發表發表於: 10-15-2011 22:48    文章主題: 中大宣教士不清早禱告,要當眾脫下褲子引言回覆

標題:中大宣教士不清早禱告,要當眾脫下褲


曾經一段時間,有很多中大牧者都不能 5:45 am 起來清早禱告,那時,中大宣教士忽然公開講述,他曾經在韓國無清早禱告的後果,內容如下:

"有次清早,弟兄因為太過疲倦,而成個弟兄帳棚D弟兄,都無起黎清早禱告,點知,韓國 Director 牧者同成班弟兄姊妹牧者,一齊闖進弟兄帳棚,並吩咐所有弟兄立時起來,當眾脫褲更衣,然後一齊出去清早禱告,於是,中大宣教士便當著眾弟兄姊妹面前脫褲更衣了。"

那次,我聽完佢既分享之後,心裏面好驚,覺得韓國的 Director 牧者用咁既手段迫人清早禱告,真係無賴,同時,我亦都好怕自己如果不能清早禱告的話,就會受到同樣的遭遇,要當眾脫褲更衣。其實,如果根據香港既法律,這個韓國 Director 牧者既做法,已經算係性侵犯既一種,可能要坐監。中大宣教士平時咁敬重呢位虐待佢既韓國 Director 牧者,我當時好驚佢都會學呢位韓國 Director 牧者既性侵犯和虐待行為,而心裏面一直好驚。

回想起來,佢身為宣教士,講D咁既野,黎教人要清早禱告,真係不知所謂。不過,我唸中大宣教士咁講,係有目的既,係想嚇下D弟兄姊妹,藉此迫佢地起黎清早禱告,其實宣教士咁樣嚇人、行為操控人,攪到D信徒好驚,甚至"恰眼訓"咁祈禱都要起身,返工又無精神,真係好慘,使唔使咁虐待信徒呀?




沒有留言:

發佈留言