2011年10月16日星期日

Sabina0617 和 858D 的反駁 及 Rafael 的回應

Source:  http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=15&mforum=liberalhk



Sabina0617 反駁

其實我不認為新約初代教會的標準非常高,就如哥林多教會和老底嘉教會,如果標準非常高,保羅就不會經常公開斥責做得不好/怠慢的教會和信徒. 
我知道KTIIII係一個唔係好認同UBF既弟兄,你好像想同人講唔好去UBF,但你自己明知唔好都去UBF,真係唔明? 



858D 反駁

聖經教我不用進修一D神學課程,為何由一個人定的框框出來又走進另一個人定的框框呢?只要讓聖靈帶領自己來明白真神的心思意念。只要自己讀讀聖經(如和合本 新舊約全書)來衡量下,校對下他們所教導的是否合乎聖經神的教導。若有與聖經經文有不同的,馬上拍拍鞋底的塵,離開該組織。 

神不會通過其他神學教授、牧師或羔羊教導我地D0野。只要學庇 的基督徒們來跟據聖經話語來審核,校對所有神學教授、牧師或羔羊合符聖經教導是與不是。只跟從神,不跟從人。 

使 17 

10
西  

11
 

12
 


Rafael 回應

我都唔認同UBF話先求神的國和神的義就要絕對咁出席聚會呢個講法,仲叫人走堂參加聚會添,我仲記得夏令營前嗰幾個星期禱告會,真係捱得好幸苦,但我後來發現其他大學有D牧者都無乜點出席,連夏令營都無去晒,我就問牧者點解人地可以唔去晒,我就唔得呢?牧者就話個幾個無乜出席既牧者,雖然係叫做牧者,但佢地都唔知乜野係信心,又叫我為佢地代禱。 

我覺得先求神的國和神的義就要絕對咁出席聚會呢個講法,真係唔覺合乎聖經既教導,因為聖經都教我們要係世上榮耀佢,於是我就問牧者咁我係唔係要馬上拍拍鞋底的塵,離開呢個組織呢?牧者就話:邊個人咁講真係無見識,仲叫我唔駛理。 

但我唸到連最高領導人都馬上拍拍鞋底的塵,離開該組織,如果個個羔羊都係唔認同就拍拍鞋底的塵離開,咁攪法咪成間UBF咪玩完?我唸:一間健康既教會係應提供一個溝通既渠道,讓羔羊既聲音得到尊重,以致教會可以不斷調較自己,作出改善,而非一味用高壓政策,加埋經文黎迫使羔羊接受牧者個套,否則,一唔接受既就走,你估金正日既政府咩?係香港土生土長既我真係好難接受。睇黎我都要唸定後路了…… 

沒有留言:

發佈留言