2011年10月21日星期五

UBF 六優主日信息僕人不懂工作態度嗎?

UBF 六優主日信息僕人不懂工作態度嗎?
6 distinctions messager but poor working attitudes?


source:  http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=30&mforum=liberalhk


littlesheep



註冊時間: 2011-09-19
文章: 7
發表發表於: 10-14-2011 0:59    文章主題: Re: UBF 六優主日信息僕人不懂工作態度嗎?引言回覆 編輯/刪除這篇文章

有一次,我係教會裏,聽見一個會考六優、以一級榮譽畢業既主日信息僕人,分享他既見證,內容如下:

”……我常常思念的不是主十字架的救恩,為我的犧牲的愛,而是我不斷地注目在葡萄園裏工作的勞苦。2008夏令營前一個星期,剛從國際夏令營回來不久就從研究導師在星期六下午可怕的審問。因為接近三年的工作,沒有新的可畢業的理論,我也無話可回答。可不容易收拾心情,去預備夏令營的話劇。再過三個月的秋令營,又遭研究導師一個小時的審問。之後,我返回座位預備當晚要練習,還未完成的劇本。突然老細又走來,看見我在實驗室不是做研究,又給他嘲弄一番,又叫了他一個現職牧師的舊學生給我作輔導。……”(14/6/2009,太21:23-46, UBF 主日信息)

我聽完佢既信息之後,覺得好奇怪,心唸:一個老闆請個下屬番黎,梗係想佢係個忠心有見識既管家,好似舊約既約瑟咁,咁先可以榮耀神,但佢身為教會既信息僕人,竟然公開話自己,在工作既實驗室裏面,練習劇本,攪到俾老細話佢,我覺得真係叫神既名受羞辱,我心唸:佢會考六A、又一級榮譽畢業,應該好有腦呀,點解連 ”基本工作既態度” 都唔識。佢老細仲請左個牧師黎輔導佢,好明顯,佢老細都覺得佢既信仰有問題,話唔定以為佢係咪返梗有問題既教會?

其實,聖經教導我地: ”神既恩典夠你用”,基督徒應該倚靠神既恩典,係工作和服事上,都按自己既能力,好好承擔,才能歸榮耀與神。我分析呢個牧者既情況,結論係:” UBF 教會教導信徒完全委身教會工作,卻忽略、藐視世上既工作,攪到佢時時憂慮、不斷地注目在葡萄園裏工作的勞苦,引致行為失衡(工作時忽然排練劇本),需接受正統教會的牧師輔導。”

請大家思考幾個問題:
1. 聖經都教訓我地要做個好管家, UBF 教會教導是否偏離真理呢?(UBF教會只教導人要完全委身教會既工作,卻忽略、甚至藐視世上既工作,以致係工作上有疏忽,而唔能夠榮耀神。)

2. 其實佢老細都好好,搵個牧師黎免費輔導佢,但成篇信息都聽唔到佢對老細和牧師有感激之心,又無聽見佢謙卑接受牧師既輔導而悔改。其實會否 UBF 內在對其他教會的排他性,而銜生出佢不能接受老細和牧師的好意和教導?

3. 佢既然係教會裏主日崇拜信息的僕人,他既言論及教訓有一定的影響力,如果D信徒聽左佢既教訓之後,學左佢咁樣既工作態度既話,咁咪個個攪到俾老細炒魷魚而失業!(唔怪得知 UBF 好多牧者經常失業和不被續約啦!)

4. 點解一個六優和一級榮譽畢業,咁出色的人,竟然好似被人洗左個 ”腦” 咁,連無優的人都識既 ”基本工作態度”,佢都無? 仲點樣講信息,教訓別人呢?




沒有留言:

發佈留言