2011年10月16日星期日

rhema 的反駁 及 tkllll 的回覆


Source:  http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=15&mforum=liberalhk



Rhema 的反駁



你所說的大部份情況,其實都跟新約初代教會有點相似,當時的教會都是標準非常高,除了傳褔音外,極少與外邦人作朋友相交,保羅也經常公開斥責做得不好/怠慢的教會和信徒 

個人認為,除非該教會有些地方嚴重違反聖經原則 (eg. 認為因信稱義便可以隨意繼續犯罪) 否則還是不要隨便論斷別人吧,或是為他們代禱更實際





tkllll 的回應

> 你所說的大部份情況,其實都跟新約初代教會有點相似,當時的教會都是標準非常高,除了傳褔音外,極少與外邦人作朋友相交,保羅也經常公開斥責做得不好/怠慢的教會和信徒 

回應:你咁講係咪話UBF呢間教會就好似標準非常高的新約初代教會,而其他教會就係外邦人,所以UBF就唔同其他教會的信徒相交呢?主耶穌都道成肉身,住在罪人中間,成為罪人既朋友啦,點解你們唔肯同外邦人作朋友呢?何況係其他教會裡面既肢體,唔係更應該彼此相交咩?佢地點會係外邦人呢?我係一個唔係好認同UBF既弟兄,我覺得我地既教會都應該開放自己,去參與其他教會,特別係對信仰有深入研究既牧師,可以嘗試聽下佢地既講道,或參加一些神學課程。否則,好容易會俾人話我地係唯我獨尊,而實際上只係一隻井底之蛙吧! 

>
個人認為,除非該教會有些地方嚴重違反聖經原則 (eg. 認為因信稱義便可以隨意繼續犯罪) 否則還是不要隨便論斷別人吧,或是為他們代禱更實際 

回應:你話保羅都經常公開斥責做得不好/怠慢的教會和信徒,咁係咪則係我地要好似保羅咁,要經常公開斥責做得不好/怠慢的教會和信徒呢?其實,你咁樣唸都幾危險,好易會造成對羔羊既精神虐待,嚴重既可能演變成一種宗教暴力,就好似最近挪威個單新聞:一個基督教狂熱者,都係從咁樣唸開始,就殺左七十幾人,佢都覺得自己係度為神造緊野。 

>
個人認為,除非該教會有些地方嚴重違反聖經原則 (eg. 認為因信稱義便可以隨意繼續犯罪) 否則還是不要隨便論斷別人吧,或是為他們代禱更實際 

回應:其實,我地既教會點解唔可以開放自己,聽下人地既批評,聽下羔羊既心聲,而檢討一下自己既問題呢?其實,除左代禱之外,我覺得我地都應該面對教會既問題,而唔係迴避,其實教會除左傳福音外,亦有責任去教導年青人,乜野係異端或極端,等佢地係遇到呢D問題時能保護自己。 

總括黎講,我鼓勵UBF既牧者進修一D神學課程,唔好成日覺得人地惡意論斷自己,唔好淨係聽UBF既教導,因為咁樣主觀性會好強,所謂:旁觀者清,當局者迷。既然神可以通過UBF牧者教導我地,唔通神唔可以通過其他神學教授、牧師或羔羊教導我地咩?


沒有留言:

發佈留言