2011年10月21日星期五

心湖回覆做 UBF 牧者的資格

http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=30&mforum=liberalhk


心湖



註冊時間: 2011-07-09
文章: 6
發表發表於: 09-24-2011 13:06    文章主題: Re: 叫羔羊用聖經黎審核牧者既教導根本唔work引言回覆

做牧者需要先當羔羊查一段時間經,然後他們挑戰你參加他們的每一個活動,包括崇拜、夏令營、靈修營等等(除了周日崇拜之外其他活動都要收錢,而且比較貴。一個兩日一夜的營,一個房間內四張架床,要收到600元左右)然後他們認為比較成熟的羔羊會挑戰你成為牧者,就是到其他校園開拓團契或者發展羔羊。牧者的資格是他們內部認定的。羔羊成為牧者之後,還是要和原來發展自己的牧者查經的。始終是一對一查經。組織內的等級網路很清晰的。宣教士發展了最初的牧者,牧者又發展出一批新的牧者。某個牧者的羔羊不可以跑到其他牧者那裏查經。 
liberale 寫到:
Jery 寫到:
我係港大既一位打算離開既牧者


請問做 UBF "牧者" 須要咩資格?有咩承認程序同監管機制?

"遷出帳棚"係咩意思?你地係咩真係住埋一起?
Jery 寫到:
UBF 牧者極度藐視神學知識,他們在毫無神學知識基礎下,只能以靈意和私意解釋聖經,極之強調聖靈充滿,就能明白一切聖經真理,凡事都能,以致曲解聖經,卻自以為符合聖經教導和原則,所以無論你點解釋,牧者都係引用聖經自圓其說、詭辯、即係佢講晒。


同意 Exclamation thumbs up《聖經》就係好容易被私意解釋、曲解、利用,所以神學知識、聖經研究先至咁重要 Exclamation

沒有留言:

發佈留言