2011年10月21日星期五

Rafael 推介有關 UBF 的異端講座 (中華基督教沙田堂)

Source:  http://www.armbell.com/forum/viewtopic.php?t=4894&postdays=0&postorder=asc&start=30&mforum=liberalhk


Rafael



註冊時間: 2011-09-06
文章: 7
發表發表於: 09-25-2011 8:05    文章主題: 異端講座引言回覆

eloihk 寫到:
羅牧師與新興教派研究中心對UBF的歸類應屬「極端」而非「異端」,其中的差異絕不一樣,我相信以羅牧師多年的研究,應該不會弄錯兩者的不同。期望littlesheep亦能作出有關核實和更正。

其實坊間都好多時有異端講座,我上年都參加左中華基督教沙田堂舉辦既異端講座,佢地講既其中一間異端教會就係大學生研經宣教會,我都見到有D UBF牧者參加,聽聞呢類講座時時都會有,如果你好想認識大學生研經宣教會既異端性和操控性,咁可以係講座之後請教個方面既專家、講員,佢地既資料真係好詳盡,同好有深度。其實,有邊個異端會話自己係異端架?不過,參加呢類既講座,真係可以幫助我較客觀去分析,同埋睇到一D野。但係你地記得參加時,唔好同你地既牧者講、同埋唔好俾弟兄姊妹知阿,如果唔係,可能又會被定罪架。下次再有呢D講座,我都通知大家參加啦!你可以用 Google 搜尋 "五星級裝備站異端研究林家賢宣教師大學生研經宣教會",就會搵到一個課程編號係TH302既異端研究,其中一日係講大學生研經宣教會:

另外,你都可以參考下呢兩本書藉【撥開迷霧見真相】和【變質之路】。

可讓你得知這類教派既運作,你可到各基督教書室購買。希望幫到你啦!

沒有留言:

發佈留言