2011年12月8日星期四

鐵甲牧者問阿爸借錢參加美國 2008 Purdue 國際夏令營 (8 Dec 2011)


2008 年港大宣教士命令,所有核心牧者的家庭都要派至少一人出席2008 Purdue國際夏令營,所有入了 team 的未婚弟兄姊妹也要絕對出席,呢個靈修營費用是 $15000。一個沒有正職、卻全時間服事眾多羔羊的鐵甲牧者(senior 牧者),亦無錢參加 2008 年 Purdue 國際夏令營。當時,呢個牧者竟然在查經後當眾表示:自己會問阿爸借錢去美國靈修營,顯出自己 (即使無錢都絕對地) 出席該靈修營是何等大的信心!當時許多同工都因無錢而唔想參加,但聽完鐵甲牧者無錢都絕對出席美國靈修營,所以都唔敢唔去,因此,唯有暗地裏搵 Part-time 或問人借錢參加,免得被視為不信或不絕對順從。 


我們明白在 UBF 的教導裏,是強調要克服及壓抑你的理性分析及批判思想,要求你麻木順從和絕對效忠宣教士/牧者,因此,以理性分析代替麻木順從是會引起你的罪疚感和不安,但請大家仍掙扎以理性思考: 


1. 為何宣教士要一言堂,命令所有核心牧者的家庭都要絕對派至少一人出席呢個靈修營?若因經濟問題而不能出席 (註:教會一個仙都唔會津貼),是合情合理的,為何又受定罪,被視為不信呢?(唔通真係要拿綜援佢地才放手)。


2. 那位鐵甲牧者咁大個人,阿爸攻佢讀書攻到 Ph.D,成三、四十歲都冇正職,從早到晚拿住港大宣教士的查經資料當係寶,周圍向人覆述查經資料,攪到冇錢參加國際靈修營,仲要伸手問阿爸借錢參加教會活動,若果你係佢阿爸,你會否覺得個女既教會有問題呢? 


3. 身為高級牧者,表現出咁樣既行為,o岩唔o岩既呢?有錢能參加到靈修營,唔係應該謙卑,歸榮耀與神嗎?為何要高舉自己好有信心呢? 


其實以上講既都只係冰山一角,有返過UBF的人應該好清楚,UBF一直以來所結的果子,包括: 律法主義、定罪、論斷、獨裁、謊言、操控、曲解聖經、私意解經、改寫生命見證、濫權、封閉、濫財… 通常,UBF牧者行這些惡事,都是身不由己的,但離開UBF後、便能漸漸擺脫這些罪惡了。 
”因 為 , 沒 有 好 樹 結 壞 果 子 , 也 沒 有 壞 樹 結 好 果 子 。” (路6:43)

沒有留言:

發佈留言