2012年5月10日星期四

睇d野宣教士點解不叫佢同工去”執執個look”,而只叫弟兄姊妹呢? (11 May 2012)

English: http://hkubf.blogspot.com/2011/11/english-21-nov-2011.html
(Why don’t “Watching something missionary” request his/her coworker to do make-up, rather than requesting the bros. & sis.?  (11 May 2012)  )


本人記得睇d野宣教士曾多次講過:如果姊妹愛主的話,她的臉就會發光,而無需用SK-II 一類的化妝品,那麼,睇d野宣教士是否暗示班姊妹不愛主而需要去化妝呢?如果係咁,鐵甲和魔鬼天使去化妝,係咪表示佢地不愛主、臉不發光呢? 

d野宣教士的同工經常帶著黑臉於GBS中責備人、猛開機關槍,點解佢又唔叫同工去執執個look”、等佢發光、唔好成日亂開機關槍呢? 

其實,為何睇d野宣教士不給佢同工壓力去服事二十對羔羊,而要給壓力弟兄姊妹呢?本人曾經聽過睇d野宣教士曾一段長時間無乜羔羊服事,只服事一個羔羊,還要是別人帶來給佢服事的,因此佢就攞另一宣教士和牧者的羊(強迫別人交出羔羊),佢而家有的羊,好多都係攞人的,例如:禿頭以利沙、信心有根王子等等。有次魔鬼天使講晒睇d野宣教士點樣趁佢病羅佢羊,真係講到好慘,呢d都係魔鬼天使在睇d野宣教士既背後講既,連睇d野宣教士本身都唔知自己被佢抹黑緊。 

好心睇d野宣教士自己無羊就去按自己的教導去執下個LOOK,好過攞人d羊,不過,魔鬼天使又成日係人背後講人壞話,實在唔應該!



沒有留言:

發佈留言