2012年4月16日星期一

一位 UBF 港大羔羊 Brenda 對 Jery 的回覆 (17 Apr 2012)

我牧者本來叫我唔好去,話唔好去聽D撒但既聲音,不過我想知道教會有無問題,同埋牧者有無騙我,所以我偷偷地去左,先知道原來咁多UBF D唔好野,消息封鎖得咁勁,唔掛得知牧者叫我唔好去聽,不過我知好多羊羊好慘,被牧者捉住佢地查經無得去。

雖然我都係UBF既,不過我都要出黎講番D事實俾好似我一樣既羊羊知,你講既買樓牧者,係唔係Q&A最尾幾分鐘話自己好自由,有得去旅行果位?如果係既既話,佢有得去旅行唔出奇,可能因為佢無乜羔羊服事,因為我成日聽UBF教導要捨己背十字架、進窄門、唔好安逸、要竭力爭扎服事12對查經、要有軍隊精神,所以我估佢咁free,可能因為佢無順從UBF既教導。不過以我所知,成間教會無乜幾多個牧者可以咁free去旅行,最多只係可以參加韓國美國靈修營。以我牧者為例,佢真係好似個talk咁講由朝做到晚,因為佢勁多羔羊,每星期閒閒地服事十對八對,佢咁耐以黎,唔好話無去過旅行,甚至香港既其他地方,我估佢都無乜去過,因為佢成日都要留在港大既Bible House度查經,有時仲夜過個Talk個PowerPoint所講既9點、10點添!

不過,都多謝你話俾我知原來呢間教會係唔俾牧者買樓,同埋有咁多人被論斷,唔掛得知我見D牧者個個都無買樓,仲成日隱悔既分享被人論斷、唔能夠同團契既弟兄姊妹同心既所感。

我好同意你講既:「群體的領袖是要負上最大的負任,責無旁貸的,作為基督耶穌的使者,是不應該推卸責任,找別人作擋射牌的。」係唔係找別人作擋射牌,我就唔肯定,不過個晚,D宣教士真係成場唔見影、仲要最尾先黎,攪到D牧者要出黎講野,我見D牧者真係好慘,好多問題都唔識答,Q&A又唔係問問題。希望D高層真係能如你所講,效法基督的品格,唔好再操控人,對D牧者好D,唔好再將自己既責任交俾D牧者,令佢地承受咁大壓力,等佢地開心D,唔好成日怪自己做得唔好啦!

Source: http://www.armbell.com/liberalhk/viewtopic.php?t=4894&start=90&mforum=liberalhk

沒有留言:

發佈留言